Socialinė globa pagyvenusiems ir neįgaliems asmenims.

Informacija lengvai suprantama kalba

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.

Kas yra Paberžės socialinės globos namai?

Paberžės socialinės globos namai yra įstaiga.
Įstaiga teikia socialines paslaugas.
Socialinės paslaugos reikalingos žmonėms, kurie negali savimi pasirūpinti.

Kokias socialines paslaugas mes teikiame?

Trumpalaikė socialinė globa.
Tai reiškia, kad galite globos namuose gyventi iki šešių mėnesių per metus.

Ilgalaikė socialinė globa.
Tai reiškia, kad galite globos namuose gyventi ilgiau negu šešis mėnesius.

Laikino atokvėpio paslauga.
Laikino atokvėpio paslauga yra pagalba žmonėms, kurie namuose rūpinasi savo artimaisiais su negalia.

Dienos užimtumo centras.
Galite lankyti dienos užimtumo centrą.
Centre dienos metu jumis rūpinsis mūsų darbuotojai.

Socialinių dirbtuvių paslauga.
Galite lankyti socialines dirbtuves.
Socialinėse dirbtuvėse mokysitės atlikti darbinio užimtumo veiklas.

Kas gali gauti mūsų socialines paslaugas?

Senyvo amžiaus žmonės.
Negalią turintys žmonės.

Ar už socialines paslaugas globos namuose reikia mokėti pinigus?

Už socialines paslaugas globos namuose reikia mokėti pinigus.
Kiek pinigų reikės mokėti pasakys socialinis darbuotojas.

Kur kreptis, jeigu noriu gauti socialines paslaugas?

Galite kreiptis į seniūniją pagal savo gyvenamą vietą.
Galite kreiptis tiesiai į Paberžės socialinės globos namus.
Kontaktus rasite paspaudę pabrauktą nuorodą https://paberzesnamai.lt/kontaktai

Kur kreiptis, jeigu turiu klausimų?

Galite skambinti telefonu.
Telefono numeris yra +370 5 252 3219.

Galite rašyti laišką elektroniniu paštu.
Elektroninio pašto adresas yra info@paberzessgn.lt

Kur yra Paberžės socialinės globos namai?

Paberžės socialinės globos namai yra Lygialaukio kaime, Darbininkų gatvėje 16,
Vilniaus rajone.

Mūsų darbo valandos:

Pirmadienį nuo 8 iki 16.45 valandos.
Antradienį nuo 8 iki 16.45 valandos.
Trečiadienį nuo 8 iki 16.45 valandos.
Ketvirtadienį nuo 8 iki 16.45 valandos.
Penktadienį nuo 8 iki 15.30 valandos.
Šeštadienį nedirbame.
Sekmadienį nedirbame.

Informacijos atnaujinimo data: 2026-05-11